Garderobsuppdatering & mormorbesök!

Idag har Inez mormor varit på besök & givetvis skämde hon bort liten när hon var här ♥! Ni vet den där fina klänningen jag skrev om igår från KappAhls Vintage Stories kollektion, den som jag stod emot för den var lite för tjusig för vardagen? Den fick hon idag ♥! Åh den är så himla fin, jag har känt på den flera gånger sen hon fick den, och jag kan inte sluta titta på den, den är så himla fin! Det är kärlek! & Liten kommer vara så fin i den! Men jag tror vi spar den till jul eller ja, åtminstone något speciellt tillfälle! & inte nog med det, en annan jättefin lite madickeninspirerad klänning fick hon också! Båda i storlek 62 så dom blir nog alldeles perfekta framåt december :).

Nu har jag inte hunnit ta egna bilder på dom här tjusiga klänningarna eftersom liten fortfarande är förkyld och lite extra mammig & alldeles strax kommer Alex och ska klippa sig så jag snodde bildena från KappAhls hemsida så ni åtminstone får se vilka jag pratar om!

Den vackra blå från Vintage Stories kollektionen & den jättefina "madicken"klänningen :)
(Man kan dessutom dela på förklädesklänningen & den under, 2 i 1 minsann!
)

Annars så har dagen varit bra, liten är jättetrött, och jag börjar bli orolig för att det är RSviruset hon åkt på.. Har läst kanske 50 sidor om det idag och jag blir alldeles orolig. Men jag tror & hoppas att hon bara är förkyld. Men jag ska hålla koll på henne så hon äter som hon ska och sådär. Men jag måste säga att jag tycker hon ätit dåligt idag & sovit ovanligt mycket. Men jag ger det imorgon med, blir det inte bättre får vi kolla så liten bara är förkyld och inget mer.

Nehä, nu ska Alexs hår klippas kort, han kommer bli så tjusig så & sen blir det Idol!


Kommentarer
Postat av: karro

men viiiilken söt liten madickenklänning!!!



har hon feber lilltösan?

2010-10-29 @ 19:39:45
URL: http://karrom.blogg.se/
Postat av: Annas inspiration

Hej tjejen!



Åh grattis till en liten tjej,

hoppas hon snart är pigg igen. Det är så jobbigt när de små sjuka :-(



sV: nej det var inte jag du såg i Värnamo..;-)



Många kramaisar!

2010-10-29 @ 21:52:18
URL: http://annasinspiration.blogg.se/
Postat av: Anna

Vad roligt att hon fick det du kollat på av mormor:) Ha en fin kväll!

2010-10-29 @ 22:41:17
URL: http://frokenstockholmare.blogspot.com
Postat av: Pia [stjerndorff.com]

Galet fina klänningar! :) Nu vet jag inte.. Inez kanske redan är frisk? Men krya på dig, till henne iallafall :)

2010-11-05 @ 00:56:07
URL: http://stjerndorff.com


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback