Våran helg!

Liten är fortsatt förkyld men är mycket bättre nu :) Nu är det mest näsan som är lite snorig bara! Så igår fick faktiskt bli en runda på Inez första marknad tillsammans med Emma & hennes lilla Lilly. & Inez, ja hon sov sig inte helt oväntat igenom det mesta. Som vanligt i vagnen vill säga ;) Jag var dock bara stressad, det var så mycket folk överallt, på stan, i butikern. Jag kände mig bara ivägen med vagnen. Lite shoppat blev det iallafall, framförallt till liten & en strut brända mandlar åkte såklart med hem!

Uppdateringen av lillans garderob :) :


Till vänster: Klänning från kappahls Newbie, en lila prickig body, en rosa body med spetskrage, hennes fina klänningar från kappahl & dom fina haremsbyxor!
Till höger: Ett set med mjukiströja & leggings, bruna prickiga manchesterbyxor  med rosetter längst ner & ett tvåpack pyjamas! Allt från H&M


På eftermiddagen var min gudmor med dotter & hälsa på oss en snabbis :). Dom fick bebismysa lite innan hon ville tillbaka till sin mamma och somnade gott på mitt bröst. Sen satte jag liten i babysittern & bakade muffins och lagade mat. Och hon satt bredvid och var ett solsken ♥! Så länge hon får vara med så är allt bra :).


Inatt skulle man ju vrida klockan med, och jag hatar det. Jag klarar inte tidsomställningar alls bra. Spelar ingen roll att det bara handlar om en timme, jag blir alldeles jetlagad. Men det lägger sig om ett par dagar.

Idag ska jag & liten åka hem till familjen & sova över och imorgon ska jag på min efterkontroll. Huuu, jag är nervös men det kommer nog gå fint.

Kommentarer
Postat av: Jonna&Elsa

Åh, den där "Ida i Lönneberga"-klänningen kollade jag på igår, den är ju så fin (:

2010-10-31 @ 11:51:40
URL: http://djonna.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback