Älskade hönan

Torsdag idag & idag fyller lillebror 11 år, grattis ♥!

Liten är fortsatt solstråle och jag tycker kvällsoroligheten som hon haft släpper mer och mer. Kvällarna blir mer och mer mysiga. Igår tände vi ljus och myste i soffan! Liten fick massage som hon får nästan varje kväll och hon njöt i fulla drag. Lilla älskling! Så ler hon så sött när man busar med henne. Magpruttar är det roligaste just nu. Då kniper hon ihop ögonen och ser helt chockad ut efteråt, sen ler hon världens sötaste tandlösa leende!

Hon kan också underhållla sig själv småsmå stunder nu, ligga under sängmobilen går bra 10-15 minuter innan hon tröttnar, eller ja, låter jag speldosan tystna är det inte kul längre, men springr jag och drar upp den hela tiden så går det bra en liten stund. Rolig är också den stora Marimekkotavlan, alla dessa linjer! Hon tittar så stort så. Babygymmet är fortsatt tråkigt, antagligen för att det inte låter.

En favoritlåt har hon med, Rihanna & Eminem - Love the way you lie. Är hon kinkig kan man sätta på den så blir hon helt tyst och bara lyssnar. Dock är det bara den låten det funkar med, söthöna!

& igår var jag på banken öppnade jag ett sparkonto till henne! Tog ett sånt där konto där både jag & Inez pappa måste skriva under för att kunna ta ut pengar. Då vet man att dom verkligen sitter säkert. Ingen kommer gå där och nalla inte! :) Så nu är sparandet igång. Förhoppningsvis hinner det bli en del tills hon är 18 och kan använda dom bäst hon vill, men med sunt förnuft ;)! Haha!

Nu ligger hon här på mitt bröst och myser, lilla älskling!
& jag ska eftersom dagens planer gått i stöpet sätta på ett avsnitt av Americas Next Top Model & bädda ner mig i soffan en timme!


Liten höna hemma hos familjen & premiärsitter Jörgens gamla babysitter
& liten lillebror som underhåller ♥

Kommentarer
Postat av: Anna

Gullig hon är:)Fint med sparkonto det ska vi med fixa sen:)

2010-10-21 @ 12:20:19
URL: http://frokenstockholmare.blogspot.com
Postat av: Sandra

Haha va sött att hon gillar den låten av alla låtar!

2010-10-21 @ 15:57:03
URL: http://rockgrodan.com
Postat av: Camilla

Bra att starta sparkonto! Har vi till Vilgot också men det är under mitt namn. Han är inte redo för att få alla dessa pengar när han är 18 då har man oftast inget sunt förnuft ännu. Nej pengarna får han den dagen han flyttar hemifrån :)

2010-10-21 @ 16:48:59
URL: http://camilla2008.blogg.se/
Postat av: Pia [stjerndorff.com]

Sparkonto är superbra! :D Jag har planer (haha, så väldigt många planer) på att spara till mina barns studier ;) Så pengarna ska komma som en bonus (som de inte vet om innan) om de pluggar vidare efter gymnasiet. Vill de inte plugga betalar jag deras körkort med pengarna istället :) och massa mer förhoppningsvis såklart :)



Gulligt att hon gillar just den låten :) och jag blev jättenyfiken på din marimekkotavla nu! Hur ser den ut?

2010-11-05 @ 00:42:39
URL: http://stjerndorff.com


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback