Liten uppdatering utan nyheter.

Jaha, imorgon är jag 1 vecka över tiden. 7 förbannat långa dagar. Kul. Jätteroligt. Tycker verkligen livet är så himla givande just nu.. Igårkväll åt jag kanelmandlar & drack hallonbladsthe och liiitelite sammandragningar hade jag inatt. Annars är inte läget något annorlunda. Känns tråkigt att det inte känns som om kroppen arbetar något mot en förlossning trots att jag faktiskt är öppen 2 cm och har en förkortad och mjuk livmodertapp. Allt är klart men ingen bebis!

Är iallafall hemma i Bor denna helgen med, skönt att bara få vara med familjen och mina fina syskon. & idag åkte vi på utflykt till Växjö. Lunchade på stan, handlade mig ÄNTLIGEN en amningsbh & en jättefin klänning att ha sen när den här förbannade magen är borta. & Bebis fick en fin present från A, ett vitt lite tjockare set att ha ute nu när det är sådär höstigt med supersöta öron på lilla jackan. Så himla fint.
Sen hittade vi ett mönster till dopklänningen! Inget tyg än men det får vi leta vidare efter :)
Känns konstigt att leta tyg till en dopklänning till en plutt som inte finns än. Men den kommer bli så fin :) Inget klassiskt vitt tjafs här inte ;). Ska ju inte ha dop i kyrkan heller så då får man vara lite egen minsann! Mysigt och familjärt ska det vara!

Annars är jag bitter, trött och jättegravid. Vi får se när jag bloggar igen, har ingen lust att blogga alls längre, vill bara ha ut bebis.

Kommentarer
Postat av: karro

håller tummarna för dig! snart borde du ju kunna kräva en igångsättning..

2010-09-05 @ 00:49:11
URL: http://karrom.blogg.se/
Postat av: Sandra

Nej det tror jag inte :p

2010-09-05 @ 14:59:32
URL: http://rockgrodan.com
Postat av: Cicci

Så jobbigt att du gått över tiden så mycket. Men Sandra sms'ade igårkväll om att det äntligen börjat hända lite! Hoppas du får ut din bebis nu så du blir glad! :D

2010-09-06 @ 08:27:42
URL: http://frusenskog.bloggplatsen.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback