Jag hinner liksom inte riktigt med.

Idag invigde vi Osuddenrundan för första gången denna säsongen. Sussi & lilla Tindra-Louise hakade på. För er som inte bor här så är det en promenad på cirka 7 kilometer från mig. Lilla I skrek nog i cirka 6 av det 7 kilometerna vi gick. Hon skrek, och skrek och skrek. Så fort jag tog upp henne tystnande hon. Men att bära henne i 7 kilometer och samtidigt köra en vagn, det var inget långvarigt alternativ. Så vi fick stanna ungefär sjuttioelva gånger och försöka få henne nöjd. Men icke. När vi pausade vid sjön och gungade var hon helnöjd. Skrattade och myste. Men sen när hon skulle ner i vagnen var det samma visa igen. Hon skrek och skrek och skrek. Till slut med kanske 1 kilometer kvar så somnade hon.. Phu! Det var en pärs. Och en blåsa på stortån fick jag!

Efter det klippte jag Emma. Hon blev så tjusig så.
Sen har jag tvättat och rensat i en garderob. Rensat bort tjocka vinterjackor och plockat fram vårkjackorna.

Eh... intressant fakta. Om min tvätt och ett skrikigt barn? Hur kul är mitt liv? Äh, antar att det är såhär det är. Småbarnslivet. Jag älskar det dock. Lilla fina lillhöna. Du är min lycka ♥!

Imorgon ska vi testa på Kom&Lek istället för rytmiken. Våra barn börjar bli lite för stora för rytmiken. Hur nu det gick till?! Våra barn var ju nyss småsmå svalor som bara låg där. Och nu, nu är det fart och fläng. Kolla dit, rulla dit. Kolla på han. Prata. Åla. Så nu är det dags att testa om detta passar dom bättre. Tycker inte alls om tiden dock. 14.30.. det känns för sent. Man är ju lite van vid det där 10 passet på torsdagar.

På torsdag ska mammaligan ut och äta. Utan barn! Uh.. jag är nervös och kan inte riktigt se fram imot det. Jag hatar att vara ifrån Inez-Gynette. HATAR. Jag blir så halv och meningslös. Jag kan verkligen inte fatta att jag haft ett liv innan henne. Vad gjorde jag då? Sov?
Men det blir nog säkerligen mysigt. Ska bli roligt att göra sig lite fin iallafall, för det där är ju inget man lägger någon direkt energi på.

Nuuuu ska jag krypa ner jämte min lilla fjäder och pussa hennes lilla panna.

Vill också säga grattis på födelsedagen till min älskade vän Patricia.
Hoppas din dag varit bra! Önskar vi kunde varit där och firat dig!
Saknar dig finafina vän!



Kommentarer
Postat av: emelie och ebba

Du om någon är ju alltid fin Frida... HOT MaMa... =)

2011-04-12 @ 07:37:07
Postat av: Patricia

Tack hjärtat :) <3 saknar dig!! <3<3<3

2011-04-13 @ 19:27:40
URL: http://patriiciia.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback