Every time she fell I caught her.

Alldeles snart så är påsken över & det måste ha varit den varmaste påsken på flera år?! Vid elva i förmiddags så var det 29 grader ute. Helt galet! Men det ska bli regn i vecka & det ska bli så himla skönt! Älskar regn! Det är det mysigaste som finns. Specillt om man kan ha fönstret öppet och känna regndoften. Det och bensin måste vara det godaste dofterna som finns.

På tal om bensin.. jag skulle vilja bo i ett garage där det doftar bensin. Det är den godaste doften jag vet. Om man kunde så hade jag velat äta doften. Eller ha den som parfym. Jag önskar mig en bensindunk i födelsedagspresent. Så kan man ta en sniff. Jag minns tillochmed att jag redan som liten tyckte att den där doften var alldeles fantastisk. I helgen luktade jag tillochmed in i Sandras tanklock. HAHA! Sjukt hur gott det kan lukta. Det slår allt!

Idag har vi iallafall spenderat eftermiddagen i apladalen med Sandra, Eddie, Sussi & Tindra-Louise. Vi hade med oss fika och barnen fick gunga lite. Känns som om man aldrig kan sitta på rumpan och typ prata längre. Inez-Gynette är ÖVERALLT. Det ska klättras, rullas, försöka krypa, klättra på mig, klättra på andra. Äta på det, kladda på det. Och vilket humör damen har fått. Herrejisses! Igår hittade jag lillfröken med ett chips i handen. Det satt hon mycket nöjt och sög på. Jag tog det ifrån henne och vilket levande det blev. Hon blev vansinng. Hon vrålade som en stucken gris. Och vad jag skrattade. Kunde verkligen inte hålla mig. Hon var så söt & så arg.. Lilla lilla du ♥!

I övrigt mår vi bra, jag känner av min pollenallergi men det är ingenting till skillnad mot andra år. Förra året när jag var gravid så gick det jättebra med bara lite känningar och det verkar vara samma sak i år. Det verkar som om graviditeten ändrat på det & det är jag verkligen tacksam för. Jag chansade och tog inte sprutan i år eftersom jag mådde så bra förra året, och det verkar gå bra. Kliar lite i näsan gör det, men det kan jag ta. Andra år har jag ju varit totallt däckad och tagit piller som gjort mig tröttare än tröttast.

Lilla I har fått som utslag överallt på hela kroppen, så imorgon måste jag ringa till Barn&ungdomsmedicinska. Kan inte lilla I bara få vara bra i sin hud? Blir så himla orolig..

Lite bilder från idag:












Kommentarer
Postat av: Sandra

Uuuh apladalen! Där har jag inte varit i år än. Får ju bli av nästa gång jag är lite längre i Vööörnamo.

2011-04-25 @ 22:34:13
URL: http://rockgrodan.com
Postat av: Åsa

Det där med allergier...man kan bli av eller få mindre besvär av allergier under graviditet. Blev jag förra gången...och märker fler saker den här gången jag kan tex äta igen :) Jätteskönt.

Kram

2011-04-25 @ 23:03:14
URL: http://storasyster.stjerndorff.com


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback