Grattis på 7månadersdagen älskade barn!

Idag blir min lilla Inez-Gynette 7 månader! Älskade lilla videung ♥! Du är så fantastisk och jag är så tacksam för att jag har dig. Du är min luft, min stora kärlek. Mitt allt. Lilla lilla nyponros!

Idag var jag & Sussi på skatteverket och ändrade namnen på våra barn. Eller ja, inget radikalt. Jag la till ett bindestreck på Inez-Gynette eftersom ingen fattar att hon har ett dubbelnamn och jag vill att det ska användas i sammanhang som, dagis, läkare, skola med mera. Sen att familjen förkortar det, oftast till Inez, det är helt okej även om jag skulle föredra att hela användes mer.. & Suss la till ett bindestreck hon med :). Lilla Tindra-Louise!

På tal om min älskade unge! Funderar på att publicera texten jag skrev och läste på Lilla Is dop. Nu känns det mer okej när bloggen är skyddad. Nu kan inte vem som helst bara ta den eller få läsa mina känslor. Om ja intresset finns att läsa den vill säga?!

Jag har egentligen ingenting mer att säga, tänderna jäklas en del här hemma just nu. Men den är bra söt, den där lilla tanden! & en till är på G!

klotets vackraste barn ♥

Kommentarer
Postat av: Sandra

Så det blev ett bindestreck till slut ändå? Kanske lika bra det. Jag borde gå till Skatteverket och ta bort mitt, det ska ju fan inte ens vara där! >.<

2011-04-07 @ 21:18:20
URL: http://rockgrodan.com
Postat av: Sandra - mamma till Minéa

Min sambo ville ha Bella-Minéa som tilltalsnamn på våran dotter, men vi tänkte att alla kommer nog bara säga Bella då och vi tyckte att Minéa var finare så det blev det bara Minéa. Men hon heter ju Bella i mellan namn (Ewa Bella Minéa), så han fick iaf med det namnet :P

Inez-Gynette är jättefint, vet du om det finns någon mer som heter så? Hur kom du fram till det namnet? :)

2011-04-07 @ 21:18:22
URL: http://bluebirdfairy.blogg.se/
Postat av: Pia

Skulle vara jättekul att så läsa det du läste på dopet :)

2011-04-08 @ 00:10:56
URL: http://stjerndorff.com


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback