Världens bästa skärtorsdag!

Jaha, då var det längesen jag bloggade igen. Jag ska erkänna att jag faktiskt inte hinner. Och när jag har tid över väljer jag att typ laga mat, eller duscha eller liknande. Tvätta känns det som jag gör typ dagligen. Ett barn gör en hel del tvätt ska jag erkänna.. Jaja.

Dom tre senaste dagarna har varit galet jobbiga. Litens andra tand har trängt sig igenom och det har verkligen bidragit till en ledsen liten tjej. Ingen sömn har jag fått heller direkt. Men hennes gudföräldrar hade henne ett par timmar igår så jag fick vila mina öron lite. Men det bästa var när hon kom hem. Då har man hunnit sakna halft ihjäl sig och står ut med det mesta igen. En liten paus kan göra under! & inatt fick jag faktiskt sova igen :) Hela 8 timmar! & idag är hon pigg och glad igen! Älskade lillungen min ♥

Idag är det iallafall skärtorsdagen och den har sen länge varit planerad! Vi har spenderat dagen hemma hos finaste Lisa och Vincent med resten av mammaligan. Alla våra barn var påskkärringar & påskgubbar och Viggo han var en liten påsktupp! Vi åt påskmat och hade påskäggslek och sen åt vi godis och påskbakelser, pratade & skrattade. Lisa hade dessutom gjort de godaste jag ätit på länge, ett hemmagjort knäckebröd! Det var alldeles fantastiskt! Eftersom det varit så fint väder så kunde vi sitta ute på deras altan hela dagen! Första utematen i år för min del! Fina bästa mammorna! Jag gav dom en varsin liten påskpresent. Jag vill att dom ska veta hur mycket jag uppskattar dom. Dom ställer verkligen upp och lyssnar när allt är kaos. Fina ni! Tack för ni orkar lyssna och peppa! Sen satt vi ute i trädgården i solen på en filt och myste.

Nu kommer lite bilder från dagen på våra fina påskkärringar, gubbar & tuppar:


Min älskade nyponros & Eddie.
Dom ser ut som Emil & Ida ♥!


Åh, haha! Sötaste Vincent!


Lilla Ebba!




& allas våran påsktupp, Viggo!

Sen hade jag ingen bra bild på Tindra-Louise tyvärr.. Men det kommer. Min kamera ligger nämnligen kvar hos Lisa ;). Sen borde man ta en bild på alla mammor med. Kan vara kul det med att ha om 20 år och se hur vi såg ut. Det får vi ordna tjejer! Nu ska jag iallafall ta min sovande påskkärring och krypa ner i sängen och titta på Big Brother. Imorgon ska vi picknicka. Och efter det ska jag träffa min barndomsvän Sandra!

 


Kommentarer
Postat av: Emelie & Viggo

tack för den fina presenten! du är så himla gullig <3

2011-04-21 @ 21:57:39


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback