21 december

Spenderat eftermiddagen hos en av mina absoluta favoriter i Jönköping.
Lillan var dock inte lika road. Inte en leksak finns i hans hem.
Visst, kökssaker & sladdar i all ära men leksaker ska det vara!
Men med leksakspåse, en underhållande Olle & vinddruvor så funkar det finfint!

Nu är vi äntligen hemma igen!
Biljettappen i mobilen strulade så jag fick aldrig någon biljett men det löste sig ändå.
En del konduktörer är snällare än dom ger sken av!
Nu så sover lillan efter en dag med dagisjulfest & tågåkning och jag, jag tänkte göra detsamma!



På tåget ♥





Kommentarer
Postat av: Sandra

Stannar till torsdag tror jag, beror på hur lång tid det tar att fixa bilen och göra alla Traderagrejer. I värsta fall får jag åka hem på fredag. Får se om jag hinner!

2012-01-10 @ 19:22:10
URL: http://rockgrodan.com


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback