Bvcbesök & måndagsuppdatering!

Dagen började med BVCbesök. Vaccinering var det dags för! Påfyllning utav den hon fick för ett tag sen! Men nu är det ett halvår till nästa gång! Lillan var så ledsen! Krokodiltårarna bara rann.. Lilla hjärtat! Men efter en stund med lite gos med mamma så var allt bra igen! 66 cm lång & 7150 gram slog hon till med idag! :) Skönt att hon växer på! Och jag fick beröm för att man ser på mitt barn hur trygg hon är. Det kändes ända in i hjärtat. Skönt att få lite posetiv kritik från någon som jobbar med just barn.

Efter det lunchade vi med Sandra & Eddie på stan. Mysigt! Inez Gynette försökte äta lite på Eddie & deras nya vagn och Eddie tittade mest på henne med stora ögon och pratade lite. Hennes öra var roligt med ;) haha! Sötnosar ♥! Det är ändå roligt att se att dom är så fascinerade av varandra!

Efter det har vi tvättat sofföverdraget och lillan har ätit gröt med päronpure och sen fått sig ett bad. Hon skulle nog nästintill kunna bo i badbaljan. Hon sprattlar och skvätter och har kommit på att man kan slå på vattnet med händerna! Finunge!

Nehä, nu ska jag bädda ner lillan som ligger på min arm och sover och sen ska jag se på en film!
Imorgon får vi besök & på onsdag är det bad med våra fina barn som gäller! ♥

& till mina fina mammavänner, Emelie, Sandra & Lisa vill jag bara säga att jag är så tacksam för att jag har lärt känna er! Ni är verkligen världens bästa tjejer & otroliga mammor! Jag är glad som fått lära känna er! Tack för att ni finns ♥!



Kommentarer
Postat av: Emelie & Ebba.

<3

2011-02-07 @ 22:17:47
Postat av: Anna-gravid i vecka 36

Söt bild!:)

2011-02-08 @ 13:24:05
URL: http://frokenstockholmare.blogspot.com
Postat av: Karro

bra att du håller med mig, haha!

jag tycker det är fjantigt att bojkotta, bättre att klä ungarna i glada fina BRA kläder, än att tjafsa om vad som är rätt och fel.

2011-02-10 @ 23:44:55
URL: http://karrom.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback