Fantastiska torsdag!

Idag var babyrytmiken inställd så istället blev det mammabebismys hemma hos Lisa & Vincent! Jag är verkligen så glad & tacksam för att jag har lärt känna de här fantastiska mammorna! Det är alltid så roligt att ses & tiden bara springer iväg! Tänk när vi träffades på föräldragruppen för nästan 1 år sen! Då trodde vi minsann aldrig att vi skulle umgås ;)! Men ibland blir det inte som man tänkt & tänk så bra det faktiskt har blivit! Fina mammor ♥!

Lisa bjöd på lunch & fika och alla barnen skötte sig exemplariskt, precis som vanligt! Dom är så fina våra barn! Och så lugna! Och dom pratar så fint med varandra! Åh dessa barn alltså, hur fasiken kunde vi skapa så otroligt fina barn? Men det är klart, dom brås väl på morsorna ;)!
Idag passade vi på att ta kort på de allihopa! Är så roligt att ha sen & titta tillbaka på! Tyvärr så var Viggo sjuk så han & Emelie var hemma, men vi får ordna en bild till där Viggo är med :)!

Här är våra fina barn!
I storleksordning också tänka sig!
Från vänster; Eddie, Ebba, Inez Gynette & Vincent!



& så en bild på BBkompisarna med:

Inez Gynette & Vincent!
Ungefär en timme skiljer det på dem.


Efter det åkte jag & lillan hem till Bor för familjemys & middag!
& nästa helg kommer min fina lillebror N hit och då ska vi gå och bada och mysa! Längtar!
Det blir ju inte att dom kommer hit så ofta nu när jag har lilla I och jag dessutom varit sjuk.
Men nästa helg ska bli mysig! Längtar redan :) Älskade småbröder!

Nu blir det iallafall Big Brother & sen sängen! Imorgon ska vi till badhuset!


Kommentarer
Postat av: Emelie & Viggo

vad fina dom är :)

2011-02-25 @ 06:27:22
Postat av: Karro

du får komma nästa gång! :D



hah, jag vill också ha molnlampa! funderar på ikeas, eller en i ris... men mer moln åt folket, det är ju så fint!



jaa, barn behöver ju fett! jag vet faktiskt inte vad hon snackade om, för jag lyssnade inte, haha!

jag tycker att barn behöver röd mjölk och ordentligt smör inte lättmjölk och margarin. men det är ju jag :)

2011-02-25 @ 16:33:20
URL: http://karrom.blogg.se/
Postat av: Cicci

Vilka fina bilder på bebisarna! Och Inez bara växer och växer. Tiden går ju så fort!

2011-02-25 @ 16:46:59
URL: http://frusenskog.bloggplatsen.se
Postat av: Anna-gravid i vecka 39

Snart så;)Vad gullig bild på BB-kompisarna:)

2011-02-25 @ 19:32:26
URL: http://frokenstockholmare.blogspot.com
Postat av: Pia

Vilka små sötisar! Och Inez Gynette & Vincent håller hand på båda bilderna ju! :) Finisar!

2011-02-26 @ 19:05:01
Postat av: Sandra

Haha så puttenuttigt med så mycket bebisar :p Har inte du provat dietshakes innan? Glömde fråga om det hade nån effekt på dig eller om det var värdelöst.



Du ska få 3 små presenter på söndag med i så fall! ;) De har du nog väntat på länge.

2011-03-04 @ 18:19:21
URL: http://rockgrodan.com


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback