Om ditt barn lista;

Född: 6/9 2010
Var:
Värnamo förlossning
Tid:
10.52
Födsel vikt:
3725 gram
Födsel längd:
51 cm
Namn:
Inez Gynette (ja, det är ett dubbelnamn men UTAN bindestreck!)
Andranamn:
Lin
Efternamn: - det skriver jag minsann inte här :)! Men hon har samma efternamn som mor sin!
Ålder: 5 månader imorgon!
Namnbetydelse:
Inez Gynette betyder ju inget tillsammans, men Inez bara för sig betyder det rena, det kyska. Gynette vet jag faktiskt inte. Hittar ingen information på det, men jag vet att det är franskt.
Nyligen lärt sig: Hittat fötterna har fröken gjort! & hon sitter näääästan helt själv en kort stund!
Dagis: Inte än nej! Men jag vet var jag vill att hon ska gå :)!
Vikt nu:
6800 gram.
Längd nu:
ca 66-65 cm skulle jag tippa på att hon är nu.
Favorit mat:
Blåbär!
Favorit leksak: Allt man kan bita på!
Favorit tv program: Baby Einstein på youtube!
Favorit musik: Allt jag sjunger går an!
Sover i: Nästan alltid bara i blöja eftersom vi sover ihop och hon blir så varm.
Favorit person förutom mamma:
Alex måste jag säga, Inez Gynette älskar Alex! Han är hennes absoluta favorit. Tror det är skägget hon gillar!
Barnvagn:
Babytravel
Försäkring: Scandia
Blöjor:
Libero nr 3!
Hur många tänder:
Inte en ända!
Storlek i kläder:
62!
Syskon:
Inga ännu ;)

 


Kommentarer
Postat av: Anna-gravid i vecka 36

Vad stor hon blivit:) Ja det är fint med sådana, harmoni står det på vår ovan sängen:)

2011-02-05 @ 18:13:45
URL: http://frokenstockholmare.blogspot.com


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback