Tiden bara rusar förbi!

Förra veckan var fullsmockad med massa bra dagar. Bad, babyrytmik. Massa mysiga fikor. Middag hemma med familjen och en mysig helg. Denna veckan ser ungefär likadan ut bara att babyrytmiken har sportlov men istället så ska vi mammor samlas hemma hos Emelie & Ebba på lunch! Ska bli mysigt!
& på lördag ska vi träffa min fina vän Anne & då blir det bad i simhallen! Lillans favoritaktivitet! Det ser vi fram imot massvis

Vaknade imorse av att lillan hade näsblod. Alltså, jag kanske är knäpp men jag trodde inte ens såhär små barn kunde få näsblod(?!).. Varför dom nu inte skulle kunna få det.. haha!
Resten av dagen har spenderats med Emelie & Ebba och tjejmys! Vi har ätit lunch och fikat och Emelie & hennes syster har blivit klippta. Inez Gynette har tuggat lite på Ebba och Ebba fick snällt stå ut ;).
Och nu ska resten av kvällen spenderas framför tv:n med min lilla snoris som förövrigt är helt slut sen tjejerna gick.. Det tog på krafterna att ha besök!

Imorgon är det mammagruppen på BVC och efter det ska vi träffa Sandra & Thomas som alldeles snart, om bara ett par veckor ska få tillökning. En liten bebis på väg! Så roligt! Vi längtar efter att få se det lilla knytet! Åh så pluttig den kommer vara mot min tjej! Hon är ju så stor nu! Tiden går allt för fort!

Eddie, Inez Gynette & Ebba ♥
Sötaste kompisarna!


Kommentarer
Postat av: Pia

Aw :) Vilket gulligt litet gäng de är :)

2011-02-15 @ 20:32:19
Postat av: emelie

Tack för idag =)

2011-02-15 @ 21:03:22


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback