En fin vecka!

Torsdagen spenderade hemma hos Sandra & Eddie på Mammabebismys & lunch! Sandra hade gjort en jättegodsallad och vitlöksbröd & en jättegod äppelpaj! Och det är alltid så mysigt att träffas allihopa! Än så länge kan man ju sitta och prata en hel del men det dröjer nog inte länge förrens vi får börja springa efter det små och inte sitta ner fullt lika mycket ;). Men varje tid har sin charm!
Inez Gynette fick även testa Eddies hoppgunga, den var poppis! Så en sån ska införskaffas snarast tänkte jag :)! Allt för att stimulera lillhönan ;). Förhoppningsvis blir hon ett lika stort fan av den som Eddie var, sötnosen! Han hoppade och hoppade och som han skrattade! Gud, så söt! & Inez Gynette RULLADE! Det är ett sällan skådat fenomen hos min fröken även om jag vet att hon kan! Lilla latkorven ♥!

Alla bebisarna pratade så fint med varandra på filten och hade sig! Älskade små barn!
Alltid lika roligt att träffas allihopa, finns alltid så mycket att prata om :)!
Tack för ni finns!

Inez Gynette i Eddies hoppgunga!


Igår var Amanda här och hälsade på! Fikade och pratade ikapp oss lite! Alltid roligt att ses även om det blir väldigt sällan nu när hon bor så långt bort! Sen klippte jag Patrik, han blev så stilig så trots att bebis var lite otålig i slutet och helst bara ville mysa med sin mamma! Tur Robin kunde underhålla lillhönan under tiden! Han mutade henne med en majskork och då håll hon sig lugn en stund iallafall! :)

& idag har vi myst med bästaste Anne! Började dagen med att gå till badhuset, lillan älskade det som vanligt! Idag testade vi mellanbassängen! Det var en hit! Det fanns ju så mycket yta att flyta runt på! Nackdelen är ju allt skvättande från andra barn, men det får man ju ta!
Efter det gick vi hem till oss och lagade mat, burritos! & efter det satte vi på Greys Anatomy Season 1 och åt massa godis & fika. Kan dock inte påstå att vi kollade på Greys speciellt mycket! Finns ju så mycket att prata om. Både nya saker & gamla minnen! Min fina vän! Jag är glad att jag har dig ♥! Du är verkligen alldeles fantastisk!
& tack ännu en gång för den fina presenten till liten!

Älskade unge! ♥


Kommentarer
Postat av: Karro

jag ska ju låna en av dina mammor på onsdag :)

vi ska till emelie&ebba och leka! myys! :D

2011-02-19 @ 22:53:25
URL: http://karrom.blogg.se/
Postat av: Cicci

Ni är ju så söta ni 2! Låter som att du haft en mysigt helg med god mat och sällskap =) Hoppas du får en lika mysig vecka!

2011-02-20 @ 10:45:35
URL: http://frusenskog.bloggplatsen.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback