Älskade du,

Lilla lilla nyponrosen min. Du är min alldeles egna familj, mitt syre, mina hjärtslag, luften i mina lungor. Jag önskar att jag kunde ge dig hela världen. Jag önskar jag kunde lägga alla jordens diamanter i en ask och ge dig. Jag kommer alltid stå bakom dig, alltid. Jag älskar dig så mycket att det gör ont i hjärtat.

De senaste dagarna har varit tuffa, liten har varit så orolig och gnällig. Jag hade tillslut inget tålamod kvar och världens bästa gammelgudar erbjöd sig att hämta henne och ha henne över natten. Så där är hon nu. Och här sitter jag och känner mig alldeles halv och ensam. Och dålig.. Har aldrig känt mig så dålig som idag. Världens sämsta mamma. Det är jag. Så känns det. Jag orkade inte med henne efter ett par dagars gnäll och sömnlöshet. Fan vad klen jag är. Vart fan är mitt jävlar anamma?! Jag som aldrig brukar ge mig utan kämpa tills det inte går. Känner mig halv och hjärtlös..

Saknar min älskade lilla vackra dotter ♥



Kommentarer
Postat av: Karro

tvärtom Frida! du är BRA för att du inser din gräns. det är bättre att hon får åka hem till gammelgudarna än att du bryter ihop. jag hoppas och önskar att du får en riktigt god natts sömn :) KRAM på dig!

2011-07-04 @ 01:15:06
URL: http://karrom.blogg.se/
Postat av: Åsa

Du är inte mer än människa vännen. Du är otroligt stark och duktig som klarar dig själv. Sömn klarar man sig inte utan så länge, sover du inte orkar du inte. Men det är inte kul att vara utan sitt/sina barn.

Kram

2011-07-04 @ 09:53:59
URL: http://storasyster.stjerndorff.com
Postat av: Amanda

Du är ingen dålig mamma för att du tar emot hjälp när det är jobbigt, tror snarare att du blir en piggare och gladare mamma om du får lite avlastning! Ta hand om dig & er, det blir förhoppningsvis bättre SNART. Kram

2011-07-04 @ 11:14:27
URL: http://mandy.blogg.se/
Postat av: Sandra

Men du behöver en sån paus emellanåt, annars blir det svinjobbigt för dig. Avlastning betyder mycket när man har så små barn. Syrran har ju en 2½ åring och en 9 månaders... Trots att hon har sambo så får hon inte mycket avlastning. Bara de 2 dagarna jag var där märkte jag att det är hon som gör hela jobbet och måste tänka på allting och ögonen går i kors på henne och hon är sönderstressad och allting precis hela tiden. Hon om någon skulle behöva avlastning från barnen 1-2 dagar, så ta verkligen vara på tiden! Du behöver den, mer än du tror.

2011-07-04 @ 16:27:51
URL: http://rockgrodan.com
Postat av: Kjell o Siw

Hoppas vi har kunnat hjälpa till lite så att du mår lite bättre och känner dig lite mer utvilad. Liten har det bra och vi sköter om henne som det vore vår egen tös. Var inte rädd för att be om hjälp framledes vi finns där när det blir för svårt

2011-07-04 @ 17:50:40
Postat av: Anne

Du är fantastisk! <3

2011-07-04 @ 21:29:22
Postat av: Anonym

det var helt rätt beslut Frida... man är ingen dålig mamma för att man lämnar bort sitt barn... du blir snare en bättre mamma om du får lite egen tid med. Du är ju helt själv me lillan... jag och lasse är ju två, men jag behöver ändå min egen tid. Man är ju mer än bara mamma, man är ju en människa oxå. tycker att du ska utnyttja de barnvakter du har, när du kan och känner att du behöver en "paus" ... Det är oxå bra att få sakna ibland ... då växer kärleken å blir ännu större... love u / moster

2011-07-06 @ 17:49:37


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback