Den dåliga bloggerskan!

Nämen hej!
Fy vad dåligt jag är på att blogga! Men det är så mycket annat & dessutom sommar!
Gårdagen började i totallt kaos. Liten greppade platttången med ena handen.. Jag fattade först inte vad som hände, men när jag förstod var det bara att försöka hålla ner handen i en skål med kallt vatten.. Hur lätt det nu är med en tiomånaders. Så det blev en tripp till jourcentralen men dom kunde inget göra för det var väldigt ytliga blåsor. Och hon kryper runt med handen nu så det la sig ganska fort.. Älskade vännen! Första olyckan är iallafall avklarad.. Och mitt dåliga samvete plågar mig precis som vanligt,

Efter det så åkte vi & Anne till stugan där vi badade, grillade, drack vin och pratade. Sen spenderades natten där. Mysigt att komma från stan lite och känna på lugnet. Liten trivdes hon med även om hon sov dåligt, kan ju dock berot på att hon hade ont i handen.. Men gammelgudarna tog henne imorse och jag & anne var lite förvånade när vi lyckades somna om till tjugo i 12! Minns inte när jag gjorde det sist.
Sen spenderades dagen där och runt eftermiddagen åkte vi hem!
Tack för helgen älskade vän ♥!

Veckan som kommer så blir det lite dejtande, vänner & bad..
Och just det ja, vi ska flytta.. 2 våningar ner! Haha!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Det är okej att glömma bort bloggen ibland :p Har man mycket att göra så har man lixx!

2011-07-13 @ 12:11:25
URL: http://rockgrodan.com


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback