Fredagkväll!

Hualigen. idag har varit en av det gnälligaste dagarna någonsin. Dagen var skit redan från start. Orolig natt & en kaosmorgon och så har det bara fortsatt. Jag fick inte stå upp om inte hon var i famnen, inte äta, inte gå på toa, inte leka med hennes saker utan helst bara sitta med henne i famnen och lyssna på lite gnäll. Herregud, ungen  fick sitta i mitt knä när jag kissade, annars var hon helt hysterisk! Och min rygg.. på måndag MÅSTE jag ringa någonstans. Min rygg går av utav allt bärande. Kan knappt resa mig utan att det hugger till, men det ska nog reda ut sig!

Har iallafall haft en mysig kväll med Sandra & Eddie! Mat & massa prat. Bästa du ♥! Vad glad jag är som har dig! Du är guld!

Annars är allt under kontroll. Bebisen som blir 10(?!) månader på onsdag gör framsteg varje dag! Hon kryper, klappar händerna, sticker iväg på längre och längre äventyr utan mamman sin. Som idag när vi satt ute i trädgården så kröp hon helt sjukt långt bort innan hon vände och kom asgarvandes tillbaka.. Måste hänt något väldigt spännande på vägen.. Hon matvägrar lite för tillfället men skulle tro att det är värmens fel men välling slinker ju ner iallafall!

Ja jo.. jag har tatuerat mig med minsann!


Nehä, nu ska jag sova innan ryggen går av!
Natti!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Vem gjorde tatueringen?

2011-07-03 @ 23:22:21
URL: http://rockgrodan.com


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback