Tid, ork & lust..

Nu var det alldeles för längesen jag bloggade. Vet egentligen inte varför det dröjt så.. Har inte haft varken ork eller något att skriva om direkt. Det känns som om livet bara rusar på. Liten kryper, tänder poppar upp som popcorn, hon står korta stunder utan stöd. Säger mamma. Går utmed bord. Sover numera i egen säng! Japp.. Ni läste rätt! Kände att det var värt ett försök eftersom nätterna varit så himla kaosartade länge. Och det funkar! Hon sover hela nätter nu, hon äter inte ens på natten. Stoppar in nappen kanske 1-2 gånger.. Har satt på babyrocks på sängen så nu är det bara att vagga sängen när hon vaknar till istället för att böja mig ner och buffa. Ryggen tog verkligen stryk av det..

Blö. tänkte skriva massa om helgen, men jag orkar inte.. Ska tvätta av mig sminket och gå och lägga mig!

Skriver mer imorgon!

Kram!



Kommentarer
Postat av: Karro

känns som jag kollat din blogg flera ggr om dagen, haha! hoppas allt är väl med er, vill träffas snart, suss och jag pratade om nästa vecka? :)

jag behöver lite frisörtips ocksååå.....

2011-06-20 @ 22:13:41
URL: http://karrom.blogg.se/
Postat av: ida

Härligt att nätterna ändrat sig! Det är kämpigt att aldrig få sova, vi vet precis hur det är i detta huset. Egen säng i eget rum har gjort susen för oss! Inga hela nätter än men bättre. Hoppas det håller i sig för dig! Kram

2011-06-21 @ 12:02:55
Postat av: Sandra

Skönt att hon sover i sin egen säng och så många timmar nu! Måste vara underbart för dig? :O

2011-06-21 @ 22:34:02
URL: http://rockgrodan.com
Postat av: Peter Pan

Oj oj oj vad det händer mycket på en gång nu - tänder, kryper, står, pratar och sover i egen säng, allt på en gång. :-)



Hoppas du har möjlighet att filma henne nu, så du kan visa henne sen när hon blir större hur vansinnigt gullig hon var när hon gjorde allt sånt där. (sånt gör alla föräldrar för att tråka sina ben med när de är tonåringar sen vet du väl? ^^)

2011-06-22 @ 14:49:20


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback