Besviken

Är så himla besviken. Aldrig aldrig mer ska jag be någon om något.

Jag sitter här och är irriterad, arg, ledsen och så jävla trött på allt.
Jag har fått nog. Nåde dig den dagen allt kommer dra igång, du kommer inte få det lätt.

Jag vill skriva precis vad som har hänt här och bara kasta skit på dig och din helvetesfamilj. Men eftersom jag vet att några av dom läser här så är det väl lika bra att låta bli. Annars blir det väl liv i luckan.
Ni är iallafall otroligt jävligt jobbiga och jag önskar att jag aldrig mer behövde ha med er att göra.
Tycker faktiskt att ni kan dra åt helvete allihopa, för ni lyssnar aldrig, ni pratar skit, ni låtsas vara så jävla bra men ICKE. Det är ni inte, ni är tamigfan de värsta jag vet. Ni spelar ett jävla spel för galleriet. Det ska se så bra ut utifrån men egentligen så skiter ni i vilket.

Blablablaaaa, ordkrig typ. Önskar jag kunde skriva precis vad jag tyckte och tänkte.
Kanske ska lösenordsskydda bloggen? För ni har faktiskt inte med MITT liv att göra.<
Det tål att tänkas på.

Skulle kokat soppa men jag är så jävla arg att jag inte tänker göra det. Tänkte umgås med gnällungen nummer 1 och gnälla jag med.

Man ska inte lita på någon annan än sig själv & ska man få något gjort, gör det själv.

Kommentarer
Postat av: Karro

Oh jösses, vad är det som har hänt?!

2011-03-18 @ 18:00:30
URL: http://karrom.blogg.se/
Postat av: Camilla

Så är det tyvärr.

Den enda man kan lita på är sig själv!!



Hoppas allt känns bättre för dig snart.

Efter regn kommer solsken.. förr eller senare.. :)

2011-03-18 @ 18:27:27
URL: http://camilla2008.blogg.se/
Postat av: Cicci

Lät inte alls kul du, hoppas att det löser sig eller lugnar ner sig iaf.

Tänkte se om jag kunde ta mig till Värnamo efter att pengarna har kommit, är arbetslös nu ju så har ju tid att kunna åka över dagen. Tänkte kolla om man kanske kunde hälsa på dig och lilltjejen då? =)

2011-03-18 @ 18:46:14
URL: http://frusenskog.bloggplatsen.se
Postat av: Amanda

<3

2011-03-18 @ 21:29:03
Postat av: Karro

men shit, jag blir alldeles CHOCKAD!

om han nu skaffat ett barnrum och hela baletten borde han väl kunna engagera sig så pass att han hjälper dig att få hem vagnen? är det så svårt?

vad ska han annars med ett barnrum till, om han inte ens kan göra en sån simpel grej?!



och när det kommer till hans mamma så undrar jag hur hon är funtad? hon har ju uppenbarligen egna barn, minns hon inte hur rädd man är om dem?



men frågan är vart hon vill komma? VAD vill hon uppnå i detta?

förstår att du är arg, med all rätt!!!!

2011-03-18 @ 23:16:49
URL: http://karrom.blogg.se/
Postat av: Cicci

Åh så mysigt! Då kanske vi kan gå och ta en fika ihop eller nåt? Eller bara köpa med lite fika och sitta hos dig i lugn och ro. =)

2011-03-19 @ 10:12:02
URL: http://frusenskog.bloggplatsen.se
Postat av: anne

Misstänker att det är dom som man tror.. Kram... <3

2011-03-19 @ 13:54:24
Postat av: Petra

andas !!!!!! Folk som snackar skit är skit... that´s it!!! Fortsätt va dig själv... puss & kramen

2011-03-19 @ 18:03:50
URL: http://frublom.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback