Gungpremiär!

Spenderade förmiddagen med mina fantastiska mammor hemma hos Emelie & Ebba! Supergod lunch & fika bjöds det på! Sen lekte barnen på filten i vardagsrummet och Inez Gynette testade Ebbas hoppgunga, hon gillar den! Måste införskaffas! Där kan lillfröken roa sig själv en stund! Efter det gick jag, Lisa & Sandra till Apladalen & mötte upp Sussi och där premiärgungades det! Det var det sötaste jag sett! Tänk att ungen blivit så stor att hon kan gunga! Var tog tiden vägen? Jag hinner inte meeeed!
Efter det tog vi med oss våra barn på promenad till stan och sen en runda där. Inez Gynette fick sig ett par prickiga solglasögon, så söta. Hon kommer bli så tuff i dom så, hon invigde dom redan på vägen hem!

Min lilla videung ♥


I helgen får vi nog hem den nya vagnen! Men det beror lite på om lilla Is pappa kan hämta den, men det kan han nog allt trodde han! Det blev lite akutkris då framhjulet på den vi har nu lossnade när vi var ute och gick i lördags.. det bara rullade iväg och där stod jag och kände mig lite dum.. haha! Men vi tog oss hem iallafall även om det blev lite annorlunda ;)

I övrigt så har jag suttit i samtal till både BVC och Barnmedicin idag. Lillan fick smaka ägg i lördags och fick en reaktion, så det var bara att ringa runt. Har en återbesökstid till barnmedicin om lillans hud i sommar men ska nu få en tidigare iochmed att hon verkar ha allergier. Lillan är i vilket fall som helst äggallergisk. Så nu blir det att läsa på förpackningar och hålla tummarna för att det växer bort.

Kommentarer
Postat av: Anne

Oj.. stackaren.. Hoppas att de växer bort!

2011-03-16 @ 15:34:50
Postat av: Amanda

Tänkte att det kunde vara en kul idé med bilder. Tyckte det var lite jobbigt att komma på vad man skulle skriva på den där andra listan.. Dålig fantasi. Hoppas allt är bra med er. Snart är ju dopet, då ses vi! :) Pussa Inez Gynette från mig. Kramar till dig!

2011-03-16 @ 21:07:49
URL: http://mandy.blogg.se/
Postat av: Sandra

Det vore just snyggt om hon fick massa allergier också :( Eller ärvde många av dina. Fast det kanske växer bort, som du sa.

2011-03-17 @ 15:14:04
URL: http://rockgrodan.com


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback