Babyrytmik & planering.

Inez Gynette har fått en tand! Det ni! En liten liten vass en! & Där har vi alltså anledningen till gnället de senaste dagarna. Dock misstänkte jag att det var en liten liten vit på väg upp eftersom hon varit lite vass. Och så rätt jag hade! Men jisses vad jag kommer sakna det där tandlösa lilla leendet. Det är ju det bästa som finns..
Och nu kan hon inte bita mig i näsan längre, för nu gör det minsann ont!
Lilla nyponrosen min ♥!

Idag har vi allafall varit på babyrytmik med mina fina mammor. Emelie & Ebba var dock hemma för Emelie var sjuk. Krya på er! Iallafall så fikade vi innan rytmiken och sen gick vi på det sena passet vid klockan 2, och tur var det, annars hade dom bara varit 2 personer, nu blev vi iallafall 6 :)! Namnsången gick ovanligt snabbt må jag säga. Efter det gick vi en runda på stan.

Sen har vi planerat lite framåt & nu längtar jag till påsken som bara den! Vi ska nämnligen ha påsklunch på skörtorsdagen och då ska alla våra barn vara påskkärringar/gubbar & så ska vi ha påskäggslek! Det ska bli så roligt. Och ja.. vi mammor tycker nog det är så mycket roligare än vad barnen tycker ;) Haha! Litens gudmor är snäll och ska sy ett förkläde och en liten huvudscarf till skärtorsdagen :)!
Och den 14onde ska vi mammor ut och äta utan våra barn. Det ska med bli roligt att bara vara vi mammor :). Fast jag är redan nervös. Hatar lämna ifrån mig liten, blir så himla halv. Känner mig meningslös utan henne. Men ja, det tar vi då. Ingen ide att älta nu.

Sen fick jag en fin present från min fina vän Sandra idag! Tack fina vännen! Jag blev så himla glad, det var 4 fina koppar & en jättefin serveringsbricka. Helt i min smak! Tack ♥!

Nehä, nu ska jag ordna inför natten, ställa fram flaskor inför nattmålen och borsta tänderna.. Sen blir det bigbrother.

Suddig mobilbild på lilla älskling i sin nya vagn i sina nya fina solglasögon :)


Kommentarer
Postat av: Ida

Tuffast i stan ;) Kram

2011-04-01 @ 08:36:35
Postat av: evelina

hon är så söt så :) låter kul med babyrytmik, måste vara gött o bo i en lite större stad med lite möjligheter till aktiviteter ;D

2011-04-01 @ 09:16:00
URL: http://evelinali.blogg.se/
Postat av: Sandra

Haha vilken liten cooling där på bilden :D

2011-04-01 @ 14:51:03
URL: http://rockgrodan.com
Postat av: emelie och ebba

ska de vara påskkärringar på rytmiken eller ska vi ha en egen? Ser fram emot mammautanbarnträffen =) vart bestämmde vi?

2011-04-03 @ 19:33:10
Postat av: Sandra - mamma till Minéa

Hihi vilka söta glasögon :)

2011-04-04 @ 13:54:34
URL: http://bluebirdfairy.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback