Första helgen i mars!

Då var det fredag & helg.. igen! Inte för det spelar mig någon egentligen roll vilken dag det är men alltid fint med helg. Då känner jag inte av några måsten alls. Tvätten kan vara, disken med.. Det där tar vi på veckorna.

Veckan har varit full men lugn. Träffat Sandra & Eddie, klippt av mig håret, varit på sjukhuset. Donat med lite papper, rensat ur frysen.. & Igår var det babyrytmik & sen lunch med mina fina mammor!
Idag har vi varit ute & gått.. sen bakade jag whoopies med lime/blåbärssmak. Men nej, det var inte så gott som jag trodde, så det bakar jag minsann aldrig igen.

Imorgon kommer lillebror N & vi ska bada i simhallen och sen har han beställt Tacos, så tacos blir det! & OLW popcorn ville han ha, så det finns hemma det med nu :)! Han måste ju bli lite bortskämd av storasyster sin!

& på söndag ska vi träffa min fina barndomsvän Sandra en sväng :)!

Kvällarna och nätterna är fortfarande kaos, har dock gett henne välling både igår och idag, igår fick hon sempers och hade så ont i magen och bara skrek, men idag fick hon majsvälling och hittills sover hon bättre än på länge! Men jag ska inte ropa hej ännu, natten är ung!

och hon rullar från mage till rygg jättebra nu! Inte från mage till rygg än, men nästan! Ibland går det!

Nehä? Gå och lägga sig kanske så vi är laddade och pigga inför lillebrors besök imorgon ♥!

Eddie & Inez Gynette på lunchdejt ;) ♥



Liten höning som ligger och spanar på sin mamma!
Hon snurrar numera runt som en galning i gymmet :)

Älskade unge!

Kommentarer
Postat av: Karro

är det fullkornsvälling hon har fått? kan hända att fullkornen blev för mycket för lilla magen, vissa bebisar tål tydligen inte så mycket fullkorn i maten som tillverkarna tycks vilja att vi ska proppa i dem. Neo har inte haft problem, men en kompis första son fick jätteproblem!



vad mysigt att hon börjat snurra runt, stor tjej nu ju :)

2011-03-05 @ 11:39:12
URL: http://karrom.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback