Yours are the sweetest eyes I've ever seen

Känns som om jag borde bli lite bättre på det här med bloggandet. Men det är så mycket annat man prioriterar och jag mår fortfarande inte sådär jättebra. Jag mår bättre men är långt från bra. Men en dag i taget. Och för varje dag som går så blir jag bättre.

Natten till idag var sådär, som vanligt just nu. Får väl äta upp att hon sov så bra när hon var liten. Just nu spekuleras det i om liten är mjölkallergiskt. Det är ovanligt när dom är såhär små, men med tanke på hennes eksem och nattorolighet så kan det vara det som är orsaken. Men ärligt talat så tror jag inte det, jag tror mest det är en period bara.

Idag har vi inte ens varit utanför dörren. Bara myst inne! Lillan fick smaka morotspure som jag mixade ihop! Den var uppskattat, hon åt 2 iskubsbitar tillochmed! Rekord i matintag tror jag! Måste börja ge henne lite mer smakisar nu. Men hennes intresse är ju ungefär lika med noll.
Iallafall så har jag packat upp litens lilla Nalle Phu bil. Ungefär som en bobbycar men mindre och ja helt enkelt för mindre barn och med Nalle Phu grejer på. Hon var så söt när hon satt på den! Visst.. den är förstor ännu och hon sitter inge bra på den men så länge jag håller i henne så går det bra! Och den har lära-gå funktion, en kanonbil helt enkelt!

Sen kom Sandra & hennes fina Eddie hit med pizza! Mysigt! Finns alltid massa att prata om, allt från barn till ja.. vad som ungefär! & pizzan var så god! Och våra fina barn var söta mot varandra som vanligt! Eddie han charmar lilla Inez Gynette som bara den ;)! Sötungar ♥!

Liten somnade precis för natten efter en låååång sövning.. Jag har en förhoppning om att hon kanske sover lite längre imorgon! För imorgon ska vi gå på det sena passet babyrytmik så det blir iallafall lite sovmorgon :)!

Fick förövrigt svar från mitt Gynekologiska cellprov idag.. & ja, jag har cellförändringar. Det tog mig 2 1/2 vecka att få ett svar, normalt tar det 8 veckor så jag bara antar att det var en tydlig förändring.. Jäkla skit och fanhansmoster ungefär. Så nu ska jag dit inom 3 månader för ett nytt prov. Jag är inte ens förvånad. Det är ju bara så jävla typiskt. Och nu låter jag lite bitter men det är väl klart det ska drabba mig.. Ungefär så känns det.. Jaja, skitsamma. Man får ta det för vad det är och hoppas att det bara är en förändring som går bort.

Nu ska jag se klart på allas vårat Big Brother sen krypa ner jämte min varma gosiga sovande dotter!

älskade ♥


Kommentarer
Postat av: Karro

skit med cellförändringar. men hoppas de hinner stoppa det så det stannar vid förändringar och inget mer än det. jag håller tummarna!

2011-03-09 @ 23:11:59
URL: http://karrom.blogg.se/
Postat av: Emma

Uchhhh nu fick ja rysningar i hela kroppen... finns här om de e något de vet du... vill du så ta ja gärna tösen oxå nån timme om du begöver andas ut lite o ta dig en långpromenad... okejjj...

du e saknad gos mig o sonen...

2011-03-10 @ 08:30:18
Postat av: emelie och ebba

Å Inez... så söt du är =).

Hoppas det går bra på Cellprovet. Kram från oss.

2011-03-10 @ 09:53:14
Postat av: Sandra

Jag hoppas inte cellförändringen är något tokigt :( Nästan så jag fasar för att boka mitt första besök... Har fortfarande inte haft tid att göra det. Dumma arbetstider.

2011-03-10 @ 16:19:18
URL: http://rockgrodan.com


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback