Bvc, rytmik & grädddiet..

Min intuition stämde, vilket tyvärr inte var så himla bra. 70 gram hade hon gått upp sen sist. Vilket var på tok för lite! Så nu går hon på grädddiet. Hon ska få grädde till alla mål, alternativt turkisk youghurt som också är fet. Problemet är ju dock att hon inte är intresserad av mat. Eller okej, det går lite bättre, det gör det. Men inte jättebra, det ska jag ju inte påstå. Jag försöker iallafall att ge henne mer fett nu. Vet inte om man kan hälla i en skvätt i ersättningen kanske? 1 cm hade hon växt med, så hon är 69 nu.. och 3 mm på huvudet. Hon har som ni ser inte växt något märkbart typ. Men anledningen till det är antagligen att hon är så himla vaken. Hon sover extremt lite för att vara så liten som hon är. Hon snittar 9-10 timmar på ett dygn. På dagen sover hon cirka 20 minuter 3 gånger om dagen. Och det gör ju att hon bränner mycket mer.

På torsdag ska vi till dietisten iallafall och prata om lillans allergi samt köttätande. Jag vill inte att hon ska äta rött kött och då kan det ju vara bra att veta vad man ska komplettera med. Men mest så behöver jag ju lära mig mer om hennes äggallergi. Innan tyckte jag det kändes skitkrångligt men just nu känns det ganska okej. Det blir nog ganska lätt. Eller ja, man har ju att lära, men sen när man vet ska det nog gå jättebra.

Idag har vi varit på babyrytmik och fikat med mina mammor & sen var lillans mormor på en blixtvisit. Nu ska jag alldeles strax krypa ner i sängen.

Natti!



Ebba, Viggo, Inez-Gynette & BB-kompisen Vincent hemma hos Emelie för ett tag sen!
Eddie ville inte vara med, han var lite ledsen!


Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback