Lördag.

Förra inlägget blev oerhört misstolkat på ett par håll. Och jag måste återigen skriva att det handlar INTE om pengar. Det handlar bara om att jag önskar att mitt liv också var så ibland. Vet inte hur jag ska kunna skriva för att ni ska förstå. Jag vill inte ha pengar eller massa jäkla saker. Men ibland önskar jag att någon bara kunde överraska. Äh skitsamma. Det spelar egentligen ingen roll vad jag skriver. Vissa människor läser mellan raderna och hittar ord som inte finns där. Det finns inga dolda ord i det förra inlägget. Det var rakt och ärligt.

Jag mår inte dåligt heller, vill jag också tilllägga. Jag mår bra. Lite avundsjuka dödar nämnligen inte. Sen att någon tolkade inlägget som att jag tycker synd om mig själv och mår dåligt. Det är fel.

När jag stod och sminkade mig imorse hörde jag hur lillan levde loppan i vardagsrummet och sen blev det plötsligt helt tyst. Jag förstod ju direkt att nu var det hyss på G. Så jag smög mig ut och då låg hon under bordet och åt choklad! Hon hade lyckats ställa sig upp och ta den öppnade chokladkakan som låg på bordet och smaskade i sig. Haha! Jag är ganska hård med socker men nu kunde jag inte låta bli att skratta åt henne.. Hon låg där så nöjd, med choklad i hela ansiktet och choklad på hela mattan och njöt. Söthöna ♥! Men när jag tog chokladen var hon inte längre lika nöjd ;)..

Nu har vi iallafall varit och fikat med Anne & hennes Richard och ikväll ska vi hem till Sussi & Tindra-Louise på lördagsmys med chips, godis & film.


Kommentarer
Postat av: Peter Pan

Haha, fyndig liten dam det där. ^^



2011-05-29 @ 00:20:21
Postat av: Sandra

Haha chokladmonster! :D

2011-05-30 @ 19:45:08
URL: http://rockgrodan.com


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback