Morfarbesök!

Vaknade klockan 6 av att lilla I satt och drog mig i örat väldigt ihärdig och skrattade... Då hade hon satt sig upp och tyckte nog jag var jättetråkig som låg där och sov.. Så det var bara att undehålla lilla fröken. Men vid 7 somnade hon om ända till halv 9!

Igår kom Is morfar på besök! Han har inte sett henne sen dopet, som var för 5(?!) månader sen så det var verkligen på tiden! Hon har ju ändrat sig så mycket sen dess. Då skrattade hon ju inte ens! Hon blev så rädd i början, har aldrig sett henne så. Hon grät och grät och klättrade på mig. Men inte så konstigt, in kom 3 vuxna och en skällande hund. Men det gick över ganska snabbt! Farmor och hennes Sambo kom nämnligen också, men dom åkte vidare och pappa stannade kvar. Nu är morfar dock jätteintressant med skägget och alla miljontals halsband!

Denna veckan är så fullbokad. Pappa stannar tills imorgon och då kommer lilla Is pappa och hälsar på. På torsdag ska jag ha middag med mammorna. På fredag begravning. Hualigen, försöker inte tänka på fredag.. samtidigt som det känns skönt, om man nu kan säga så, att det är över.

Ha en fin tisdag!




Kommentarer
Postat av: Peter Pan

Sött!! :-)

2011-05-19 @ 13:22:41
Postat av: Karro

hur gick pappabesöket? inez pappa alltså, kom ju på att du skrev om två olika, lika bra att specificera sig även om det kanske var rätt givet ;)

äääääh, jag svamlar :D

2011-05-20 @ 20:43:36
URL: http://karrom.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback