Snabb uppdatering!

Lite snabb uppdatering såhär mitt i veckan.. Barnet sover inte, precis som vanligt med andra ord.. Idag var jag på gränsen till att bryta ihop kändes det som. För gårkvällen var ett kaos. Nog om det, det där är ju vardagsmat typ.

Idag har vi fikat med mammorna och sen var jag & liten hos dietisten och pratade om hennes äggallergi. Sen pratade vi lite om att hon inte äter kött och vad man ska komplettera med och sådär. Men det var inte till någon nytt alls direkt. Jag visste redan det hon sa. Men men, nu har vi iallafall varit där. Efter det åkte vi hem till familjen oh umgicks och lite fick underhållning. Mina småsyskon är ju jätteroliga tycker hon! Lillhönan min ♥.

Annars så har hon numera 4 tänder. Hur nu det gick till. Tycker hon har spurtat på som aldrig förr. Och hon kan sätta sig upp från lillläge och hon forsätter ta lite krypsteg. Hon kan även stå själv om hon håller i sig! Duktiga, duktiga du! Älskar dig!

Imorgon ska vi iallafall hem till min fina bloggvän Karro på eftermiddagen! Det ser vi framimot!

Nu hinner jag inte skriva mer. Barnet sover nämnligen tro det eller ej så det är bäst att passa på att duscha!

Kommentarer
Postat av: karro

ni är hjärtans välkomna! jag ska försöka baka en god rabarberpaj, eller så väntar jag tills ni kommer så får ni hjälpa mig att göra den extra god :)

ses imån!

2011-05-12 @ 21:53:12
URL: http://karrom.blogg.se/
Postat av: Amanda

Ja, det var skönt att höra hans skratt en gång till! Han kunde i alla fall roa sig själv :)



Hoppas ni får en mysig dag hos Karro, hälsa!

2011-05-13 @ 11:58:10
URL: http://mandy.blogg.se/
Postat av: Sandra

Hela 4 tänder nu? Det växer så det knakar med andra ord!

2011-05-16 @ 10:09:06
URL: http://rockgrodan.com


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback