Snabb uppdatering

Känner mig lipfärdig.. Mitt barn sover så himla lite att jag ibland känner mig lite knäpp. Eftersom jag är själv så är det ju liksom jag som ALLTID får ta henne. Inga problem alls egentligen, jag älskar det. Men när barnet sover mellan ca 22 till 07 och sen max en hel timme på hela dagen då känner jag mig faktiskt lite slut. Och just nu är det så varenda dag ser ut. Hon sover så himla lite. Men hon är ju glad & pigg, (nåja, oftast iallafall..) så jag ska väl vara glad. Där har vi iallafall anledningen till att jag inte hinner blogga. Jag har inte tid för mitt barn sover aldrig.

I övrigt är en tredje tand på G, den har halft brytit igenom. Denna gången är det där uppe! Dom är söta, men vilket helsike det är när dom kommer! & ikväll satte sig lilla liten upp alldeles själv från liggande på mage till sittande! Duktiga du! & kryper gör hon, eller ja, nästan.. Hon tar sig ett par staplande krypsteg och sen platt ner på mage igen. Men nästa vecka kommer hon krypa. Det är jag säker på!

Helgen var lugn.. I lördags var vi i stugan hela dagen, fint väder och fint sällskap! Bättre kan det inte bli :):

Idag har vi spontanfikat lite med Sandra, Eddielooh, Lisa & Vinnyboy! Sen har vi varit och kollat upp lite framtida planer och jag är så himla pepp! Det kommer bli så himla roligt tjejer! Åh, jag ser det framför mig, mys!

Annars mår vi väl bra, jag nyser mig genom dagarna och lillan upptäcker världen.

Imorgon är det dags för BVC besök och jag tror inte lillan har gått upp speciellt mycket, 100 gram max tippar jag på. Dock tror jag hon är över 70 cm nu. Kanske 72? Men hon väger defenitivt inte över 8 kilo än!

Nehä, se klart BB och sen sova.

Lilla I & gammelguden busar ute i stugan ♥




& lilla I-G i hennes nya hatt, hur fin är hon inte den inte?
Sötaste ungen!

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback