Namnnappar!

Hade beställt namnnappar till lillan att ha på dagisförskolan. Har längtat och väntat! Dom är ju så rackarns söta. & Idag kom dom! Jag slet upp paketet och kollar på dom söta napparna för att upptäcka att det står: Inez-Grynet!
Grynet?! Saaaay what? Fick ringa till vävnamn.se & förklara problemet. Först trodde hon ongen min kallades grynet. Men sen blev det klarhet i fallet och jag ska få hem ett nytt 3-pack. Förhoppningsvis med rätt namn..

Nu ligger barnet lilla och sover med sin lilla grynetnapp i munnen efter en mysig dag med bullbak och lek.
Jag själv tänkte hoppa in i duschen. Imorgon ska jag hämta hem lillan redan efter lunch. Saknar ihjäl mig efter henne på dagarna så imorgon får hon komma hem tidigt.
Imorgonkväll ska vi äta ost och kex och något glas vin hos Sussi. (nåja, barnet får inget vin inte..) Förhoppningsvis kommer Epersdotter med.

Tjipp!




Iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiinez, förgrymmade ooonge ♥


Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback