5 generationer!

Älskar det här kortet som min moster laddat upp på facebook. Fem generationer. Det är ta mig tusan inte illa! Det är inte alla som har fått chansen att ta ett så fantastiskt kort.
Jag har det här hemma någonstans. måste leta fram det omedelbums.


Längst upp till höger har vi mamma (ser ni hur lika vi är?!) tillsammans med sin farmor.
Sittandes har vi till vänster mammas gammelfarmor, min morfar & sittandes i hans knä där har vi mig!
Åh, tänk om allt hade fortsatt att vara lika bra som det ser ut här?
Tänk om mamma aldrig börjat ta droger & om Morfar levde.
Tänk vad annorlunda allt kunde varit.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Cool bild! Såna där lyckas vi aldrig ta i min familj.. Fina gruppfoton alltså :P

2012-02-20 @ 17:56:15
URL: http://rockgrodan.com


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback