bara för att man är mänsklig

något som man hatar kan verkligen bli något som man älskar,
det finns inga begränsningar för vart vi än lever

och jag lixom du
har en förmåga över livets karaktär
& med färg säger vi ord
& med ord visar vi känslor,
& jag blir ibland lite trött på att en rak linje inte är böjd
uppenbara saker kan ändå förbli komplexa
bara perspektivet vrids 90 grader
för att befinna sig i det andra talplanet
för kom ihåg,
det är lagarna som definierar universum
& inte universum som definierar lagarna
vi är precis där vi vill vara,
något annat vore dumt

så jag är hos dig,
jag definierar mina egna lagar
över mina känslor som dras åt ditt håll
likt magneter fäster på kylskåp
den enda begränsning jag har
är hur lite jag kan älska dig.


Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback