det är säkert.

Det är inte så att jag inte älskar dig, men jag älskar dig inte.
Med det inte sagt att jag inte älskar dig, för det gör jag, men jag älskar dig bara inte.

Förstå skillnaden jag pratar om när jag säger att jag älskar dig men älskar dig inte, men jag kan förstå att det kan vara svårt att förstå att jag älskar dig när jag säger, jag älskar dig inte.

Det finns en energi som sammanbinder oss alla, eller driver oss isär.
Varje människa bär en karaktär. Varje människa bär en börda och en gåva.
Jag lovar att sova bredvid dig inatt men jag älskar dig inte.
Så vacker du är när du sover men jag älskar dig inte.
Jag kan vakna bredvid dig tusen gånger men jag älskar dig inte..

För jag älskar dig!


Inte den du är, var eller kan bli utan den du alltid har varit.
Den energin som alltid har farit genom kosmos och rymden.
Den energin som alltid far genom oss, livet och synden.


Så, jag älskar dig inte, jag bara älskar dig.


Energin som du utstrålar genom dina ögon. Dina åsikter som rymmer från din själ når mina öron. Det är den kontakten som man aldrig hör om för det handlar annars alltid bara om kuk och fitta.


Så, jag älskar dig inte men det var kul o hitta, en så vacker energi i form av en söt pojke. Jag älskar dig och kommer alltid att göra det...
men jag älskar dig inte.


Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback