Vårväder!

Natten tills idag var kaos. Lillan skrek flera gånger och vaknade till och från hela natten. Men vi överlevde och när vi vaknade så var det tisdag (såklart) & dags för dagisförskolan igen. Lillan var glad som alltid över att få se alla barnen. Själv gick jag hem och sov, så effektiv var jag!

När jag hade hämtat lillan vid 2 så tog vi en promenad i det fantastiska vårvädret och sen gick vi hem och sopade uteplatsen från alla jävla barr som låg kvar från det där satans granhelvetet... Ja det krävde massa svärord. Sen så har vi spenderat eftermiddagen med Sussi och Tindra. Vi lagade Per Mobergs kantarell&västerbottenostpaj! Den var väl god men liksom inte alls som jag förväntade mig. Vitlöksbrödet slank ju ner dock.
Noooog om det nu.

Nu så har hamstern har fått rent hos sig, barnet sover nybadad och jag sitter i soffan och kollar på Mot alla odds. Världens bästa program!

Imorgon ska jag städa när lillan är på dagisförskolan och eventuellt ta en tur till körskolan.


Kommentarer
Postat av: karoliina

jaa! körkort! vad roooligt! :D

2012-02-28 @ 21:59:42
URL: http://karrom.blogg.se/
Postat av: Sandra

Den pajen lät ju hemskt smarrig måste jag säga! :O

2012-02-29 @ 12:58:44
URL: http://rockgrodan.com


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback