Fina söndag!

Känner mig sjuk. Legat med frossa och uppochner svallningar hela dagen. Trodde inte ens jag skulle kunna ta mig upp imorse. Det där måendet ovanpå ryggont. Skulle verkligen inte bowlat i lördags, stort misstag. Natten lördag- söndag spenderades nämnligen i plågor, samma sak hela söndagen. Och idag är det ännu värre. Smärtar ut i vänsterbenet. Men dom hittar ju inget fel. Blir tokig snart!

Söndagen spenderades iallafall i stugan. Gammelgudarna har varit i Thailand så det var längesen man såg dom! & bruna var dom med! Lite avundsjuk var jag allt när jag såg dom! Iallafall så var vi ute på isen! Första gången lillan var på isen! Åh herregud, lite nervös var man ju allt att lillan skulle gå igenom. Men man får ju släppa det där lite, kan ju inte hönsa hela hennes liv. Hon fick tillochmed åka fyrhjuling på isen! Och vilken hit! Hon ville verkligen inte kliva av! Hon är en riktigt fartälskare den där hönan! Hon skrek när vi skulle lyfta av henne, pluttan! Herregud vad jag älskar den där minimänniskan!
Efter det fikades det hemmagjorda minisemlor och lillan fick ett fint sommarkit från Thailand! Sen åkte vi tillbaka till Bor där det vaknades middag innan vi åkte hem igen.
Och väl hemma la vi oss båda vid 21 och sen vaknade lillan bara en gång inatt innan vi gick upp vid 7. Tack ♥!


Lillans första steg på Isen & lillan på fyrhjulingen med morbror Douglas.



& lillan på isen med gammelguden Kjell!



Kommentarer
Postat av: Sandra

Haha va söt hon var i den vinteroutfiten! Det är kanske det som krävs varje dag för att hon ska sova bra, vinteraktiviteter utomhus :p Men palla sånt varje dag, kanske xD

2012-02-06 @ 22:46:06
URL: http://rockgrodan.com


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback