Svar på frågestunden:

Hur går det för Inez-Gynette på förskolan?
Jättebra faktiskt! Hon äter, sover och älskar de andra barnen. När jag lämnar vinkar hon hejdå till mig så fort vi kommit innanför dörren. Och hem vill hon inte heller. Hon blir jätteglad när jag kommer men gå hem är inge kul.

Har du gått ner din graviditeskilon?
Ja. Dom rasade av rätt fort, eller ja alla utom 2 men dom är borta nu. Dock så är jag ju bredare i kroppen nu än tidigare, eller höfterna är liksom bredare. Tyvärr för alla mina pennkjolar går knappt knäppa. Tänkt banta lite. Någon gång, på måndag kanske!

Vill du ha fler barn i framtiden?
Ja och nej. Ibland så känner jag bara att nej, jag orkar inte en gång till. Men nästa gång är jag förhoppningsvis inte ensam och slipper bära allt ansvar själv. Men ja, egentligen vill jag nog. Det där pyttiga är ju alldeles fantastiskt mysigt. Och sen vill jag att lillan ska få syskon. Någon att dela allt med.

Om du skulle ha alla ingredienser hemma du kan tänka dig (haha, tänk dig vad mycket!!) - vad hade du bakat då, för din egna skull? Till eget soffmys framför en film eller nåt :)
Åh, svårt! Förmodligen cheesecake med varm hallonsås. Enkelt och sjukt gott.

Har du några fobier?
Eh... ja! Hajar, sniglar, grodor, grodyngel och offentliga toaletter.

Vad hade Inez-Gynette hetat om hon var en kille?

Ebbot eller Moses. Frej stog högt på listan med.

Hur många CC la du in i brösten?

Jäkligt lite egentligen. Bara 250. Önskar jag lagt in mer.

Kommentarer
Postat av: karoliina

haha, på måndag! allt börjar på måndag... :D

härligt att bloggen är öppen igen!

2012-01-20 @ 14:35:08
URL: http://karrom.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback