Vin, ost & spelkväll

Här kommer bilder från vin, ost & spelkvällen vi hade här hemma i lördags när lillan sov hos sin gudmor & gudfar.


Jag & min finaste bästa Sussi.
Jag ser gravid ut men icke, bara klänningen som är puffig.




Vin, ost & kex!



Vi spelade "När då då"
Sjukt roligt! Skrattade så tårarna rann.
Fick dessutom aldrig in i huvudet vad som var innan & efter.
Hanna vann och jag kom 2:a, 3:e platsen delade Sussi och Sandra på.




Hanna & Sandra!



Bästa finaste Daniel & Sussi ♥

Tack för att ni är så fina vänner & alltid gör mig glad.
Att ni fanns där när jag mådde dåligt. Ni är bäst!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ja det får vi göra om och den här gången ska jag INTE gå ut :p Får bli hemmakväll all night lång. Svengleksa där med. FY FAN jag kan ju inte stava. Går å lägger mig, man är ju både blind och gammal nu. Tant.

2012-01-24 @ 22:30:42
URL: http://rockgrodan.com
Postat av: Frida

Åååh, jag vill träffa dig!!!!! <3

2012-01-30 @ 20:10:35
URL: http://www.zerendipity.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback