Födelsedagspresenter & nya skor!

Lillan är i Bor, eller ja, snarare i stugan och mamman är hemma och städar.  Jag har ju kursen imorgon och dagisförskolan är stängd så familjen är snälla och hjälper till så jag slipper missa det, och istället för att plocka upp henne i ottan imorgon så fick hon åka dit redan i eftermiddag. Så det är tomt här hemma ikväll. Saknar redan den lilla gnällrumpan!

Storstädningen blev snabbt avklarad (nåja) och nu har jag spenderat kvällen med att klicka hemma lillans födelsedagspresenter. Har dock vetat länge vad hon ska få. Viktigaste var väl en väska till dagis och till när hon ska iväg på övernattning hos pappen. Hittade den sötaste från skip hop! Som en liten uggla liksom. Så väskan får bli en morgonpresent. Resten får ni vänta & se när dagen väl infinner sig.
Vart fan tog de här 2 åren vägen liksom?! Fattar det inte.

Iallafall så sprang det ner ett par nya skor i shoppingbagen med, till lillan såklart. Hon bara växer & växer. De senaste gympadojjorna eller vad det nu heter börjar bli aningens tighta fram vid tårna och till hösten behövdes ett par nya!

Dessa tjusiga blev det, priset låg på 399:- men det var 50 % så 199:- fick jag dom för. Helt okej!
Pippi är otroligt populärt i det här hemmet just nu. Pippi är häftig helt enkelt. En bra förebild dessutom tycker jag.
Självständig och stark! Lite väl katig i käften kanske men annars så!
Traktorer och lastbilar är också väldigt kul just nu. Vet att jag ska ha en bilmatta någonstans i källaren från när jag var liten, kanske ska leta upp den?

Jajaaaa, sängen kallar & EDtv går på TV!

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback