Fina tisdag!

Herregud vad jag är kass på det här med bloggandet. Vill men prioriterar det liksom inte. Har hunnit med massa sen sist, sprungit vårruset, varit i Borås hos min fina Anne, haft en utekväll med vänner (sämsta ever dock), ätit sjukt mycket glass, skaffat ny säng, varit på min första 3D bio, släktträff, ja & massa mer.

Vi mår bra iallafall. Lillan pratar massor. Säger det flesta orden nu & namnen på alla kan hon. Man får akta sig noga med vad man säger nuförtiden. Härromveckan sprang hon runt och sa fan.. Inte sådär jättegulligt när det kommer ur munnen på en 20månaders.
& sömnen, denna jääääävla sömnen alltså. ÄNTLIGEN HAR DET SLÄPPT! Känner mig så lycklig över det. Hon sover hela nätter, ingen välling under natten & jag söver om henne max 1 gång på kvällen.

Fattar ni att om 4 månader blir hon 2 år?! Vad hände där liksom? Jag fattar det då inte. Tyckte hon låg och snusade på mitt bröst igår typ. Nuförtiden ska man vara glad om man hinner sno en kram här och där.

Jaja, idag är det fint väder, solen skiner. Startade morgonen med starbuckskaffe & nybakad baguette & i eftermiddag ska vi hem till familjen. Fina tisdag!




Kommentarer
Postat av: Karro

Kan glädja dig med att det kommer en kramperiod sen strax efter två, haha! Då iaf Neo var väldigt snäll med pussar och kramar, den har numera ersatts med ett bestämt NEJ allt som oftast. Små barnen :D

2012-05-22 @ 14:35:33
URL: http://karrom.blogg.se/
Postat av: Sandra

Uh, var kan man köpa Starbucksgrejer i Värnamo? :O

2012-05-22 @ 15:34:24
URL: http://rockgrodan.com


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback