Onsdag 23 maj

Idag har varit en jävla skitdag. Ja, inte med lillan & inte med vädret utan med mig. Mitt mående framförallt. Ibland orkar man bara inte och precis allt är tungt. Ångesten har liksom legat precis runt hörnet hela dagen. Som tur är hade lillan 5 timmar på dagis att avverka så jag fick ligga hemma och bara andas ett par timmar.

Sen hämtades lilla I hem och vi spenderade ett par timmar på gården hemma och passade på att ta ut hamstern i gräset innan vi åkte till Osudden. Där picknickade vi och kände på det svinkalla vattnet. Folk badade och jag förstår inte hur. Mina fötter domnade på riktigt av. Inez-Gynette sprang på upptäcksfärd överallt & ingenstans, givetvis med mammas vakande öga över sig.

Sen ikväll har jag lipat lite av miljarder anledningar. Men imorgon då kör vi nya tag.

I övrigt är det skitvarmt, jag dör värmedöden. Kvällarna är schyssta dock, härlig att bara sitta ute och läsa. Men resternade 20 timmar på dygnet kan dra åt pipan. Hösten är bäst!


Lilla lilla barn, tur jag har dig att krypa ner bredvid ♥

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback