Dag 22 & Dag 23

Igår var det förbereldelsekaos & efter typ 5 sammanbrott åkte jag hem till Bor. Pappa fick stanna hemma hos mig! HAHA! Snällt. Men det var totalkaos. Iallafall så hann jag aldrig publicera 30dagarslistan igår så jag kör dubbel upp idag lite snabbt innan allt börjar!


Dag 22 – Det här upprör mig

Den ständiga debatten mot Romer/Zigenare och Niqab/Slöja. Jag skrev ett lång inlägg om det för ett tag sen. Så gå gärna in och läs det så ser ni klart vad som upprör mig.
En annan sak är folk som står sist i kön & så öppnas en ny kö & kärringarna springer för att ta den kassan som om det gällde livet. Jag var näst på tur, därför borde då jag fått den kassan. Jag blir vansinnig.


Dag 23 – Det här får mig att må bättre

Min dotter och mina syskon. Alltid. Det spelar ingen roll hur dåligt jag mår. En stund med en glad dotter eller mina fina syskon och allt är bra igen. Dom är bäst ♥

Nehä, snabbt & lätt blir det här. Nu ska jag ge mig in i dopkaoset igen!
Ser fram emot att ta på min dotter det fina halsbandet jag köpt. Hennes första smycke!


Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback