Vecka 31, 70 dagar kvar!

Alltså det här bröllopet igår, jag är än idag helt rörd. Jag satt bänkad och kunde verkligen inte slita mig från tv:n. Jag grät redan när Sylvia kom in i kyrkan.. Sen grät  och grät och grät jag ungefär hela vigseln. Sen var jag ju dock tvungen att slita mig från tv:n vid 18, skulle iväg och fira Åsa. Maten var verkligen supergod och bröllopet stod på i bakgrunden och det gjorde mig lycklig och möjligtvis lite osocial. Vid 22 gav jag upp, hade förvärkar och bebis sparkade mig i revbenen konstant så jag började må illa så jag gick hem och kröp ner i soffan med loka & toffifee och givetvis bröllopet på tv..
Daniels tal... ja jisses! Jag grät verkligen. Han var så söt och hon var så fin och alla ord var så himla bra och rätt. Och hennes klänning var så klassiskt vacker.. Vilker par dom är dom där två. Så otroligt vackra! Ja jag skulle nog kunna mala på om hur fint det var hur länge som helst! Jag är verkligen helt frälst!

Anyway... idag har jag köpt hem bebis första blöjor! Pampers blev det minsann. Jäkla djungel det där, men antar att man får pröva sig fram så jag köpte bara ett litet paket att börja med :) Tänkte köpa hem ett litet paket Libero att börja med också så får vi väl se sen vad som funkar för just denna lilla bebisen.

Idag är det dessutom vecka 31 och 70 dagar kvar!

Hittade en bild med när jag kollade genom lite bilder i datorn i eftermiddags. Numera kan jag enbart knäppa två av dom knapparna i skjortan och de är det två översta som inte ens är knäppta på bilden, resten vore en ren omöjlighet! Och jag tyckte jag var tjock då, jamenvisstserru, det ska jag aldrig mer säga. För det är INGENTING mot nu! Och byxorna på bilden ska vi inte ens tala om... dom går nog kanske till knäna nu för tiden ;D


Kommentarer
Postat av: karro

du får två provförpackningar på bb, en från pampers och en från libero, skitsmidigt!



om jag ska ge min egna åsikt tyckte jag att pampers är helt otroligt mjuka och verkar vara jättebekväma, MEN, dom luktade något så otroligt, det räckte med att Neo kissade en droppe så stank det.

Libero är helt annorlunda, dom är hårdare, men luktar inte alls.

men detdär är ju så individuellt :)



men det är smidigt med strl 1 på blöjorna för dom förpackningarna är så små att om man inte trivs går dom åt fort :)

2010-06-20 @ 22:50:08
URL: http://karrom.blogg.se/
Postat av: Pia [stjerndorff.com]

Bröllopet var verkligen fantastiskt! Såg du konserten från kvällen före också? Jag hatar verkligen körer men när barnkören sprang in och började sjunga brast allt. Jag grät. Silvia grät! Alla grät! Haha!

2010-06-20 @ 23:33:35
URL: http://stjerndorff.com
Postat av: karro

haha, visst är han :)



kuponger är bra, blöjor är ju inte det billigaste direkt! men man får två typ provväskor med lite våtservetter och blöjor, lite olika prover från företag och så.

blöjor finns på bb, så det behöver man inte tänka på, dom använder libero också :P

och jag tror att det är därför många använder det sen när man kommer hem också, det faller sig lite naturligt på någe vis.

men allt finns ju på bb, kläder och filtar ect, men sina egna är ju självklart roligast. :)

men berättade dom inte sånt på förlossningsvisningen? för ni var väl en sväng på bb med?

2010-06-21 @ 10:08:34
URL: http://karrom.blogg.se/
Postat av: karro

fast jag läste en gång att blöjtillverkare jag tror det var libero i det fallet inte tjänar så mycket pengar, för det kostar tydligen ganska mycket att tillverka blöjor, det ligger mycket teknik bakom att det inte ska lukta och hålla tätt och hålla barnet torrt ect ect.

men visst är det dyrt ändå...



jasså? visade dom inte en av bb-salarna heller? vad konstigt, men det kanske var fullt i alla salarna, så det kanske var därför? för vi fick gå in i en sal, och se hur typ skötbordet funkade och se reklamväskorna och allt sånt. men det kanske är olika från person till person vem som visar...

2010-06-21 @ 16:49:47
URL: http://karrom.blogg.se/
Postat av: evelina

du har väl hämat ut detta http://www.babybox.se/?partner=BABYPROFFSEN på babyproffsen, blöjhinken är super bra medans blöjorna är små, och håller lukten borta :P

2010-06-21 @ 20:39:39
URL: http://evelinali.blogg.se/
Postat av: Sandra

Jag var nog en av få som verkligen inte såg någonting av bröllopet på tv'n :p

2010-06-22 @ 18:59:42
URL: http://rockgrodan.com
Postat av: Pia [stjerndorff.com]

Haha, nä såg sen att den var med på albumet! :P Lyssnade bara på typ de tre första på albumet för några veckor sen, hahaha! Kollade inte ens igenom vad det var mer på det. Smarta jag!

2010-06-22 @ 22:08:07
URL: http://stjerndorff.com
Postat av: Frida Heidi Ninnie

Evelina; ja den hämtade jag ut redan i vecka 15 typ :P

men fyfan vad snordyra påsarna till den blöjhinken är, fattar inte alls grejen med sånt :P

2010-06-23 @ 18:40:31
URL: http://talihinasky.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback