The wind blows my thoughts like a leaf

Guuud vad jag hatar folk som döper ungen redan i magen och går runt och bara "ååh lilla Greta, sparkar du lilla mamma nu.. hihihi". Och folk som kallar sina bröst för "barnets mat". Okej... för min del är mina bröst bara mina bröst. Tänk om man säger till sin pojkvän när det börjar hetta till "Neeeheru det där är ju lilla Gretas mat!"
Men äh, kanske bara är jag som är hjärtlös?!
Eller jag hatar nog de flesta gravida överlag. Varför M Å S T E alla vara så jävla snuttipluttiga med bebisen och magen?
Jag är inte rädd om magen direkt, inte så att jag slänger runt den heller men vad fan, jag kan göra precis allt som alla andra. Sen visst, jag väljer medvetet bort Hultsfred i år eftersom jag inte är bekväm med att trängas med sisådär 20,000 skitpackade människor när det är 6 veckor kvar till BF. Visst fan hade magen eller ja bebis klarat det men det handlar ju mer om mig. Svettas som en gris och vara stor som ett hus på en sån plats. Nej tack! Jag får nog med sånt i mataffären. Men alla ska dalta så förbannad hela tiden med sina magar. Varför?

På tal om mathållarna, HAHAHA, mina bröst har blivit så jävla tunga. Jag älskar gå hemma utan bh, men inte numera, det är verkligen sjukt. Och mitt ena ärr som jag har efter bröstoperationen har blivit så jäkla fult. Och till det värsta; mina vårtgårdar... jag skulle kunna vara en mörkhyad människa med så mörka vårtgårdar. Det är helt otroligt. Det ser inte klokt ut! Har dessutom ångest över hela bröstoperationen; Varför väntade jag inte tills efter jag fick barn? Egentligen är svaret på frågan enkel, jag tänkte inte skaffa barn på sisådär 10 år. Men ja, tji fick jag. Jag hoppas dock dom håller samma form efteråt. Har försökt googla lite hur just förstorade bröst håller under en graviditet/amning men jag hittar ingenting!

Nästa vecka är det iallafall dags för första träffen med föräldragruppen! Ska bli intressant, jag går mest på det eftersom jag vill på förlossningsvisning. Jag tror inte jag kommer lära mig så mycket där som jag inte kan lära på egen hand. Jag tycker bara såna där träffar innebär prestationsångest och ja.. ångest överlag. Men men, är det ingen att ha så är det inte. Vi får väl se helt enkelt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vem bryr sig? Orka störa sig

2010-05-26 @ 18:33:20
Postat av: Frida Heidi Ninnie

Jag orkar sannerligen störa mig :) Jag har tid & ork till det, sen om du inte bryr dig så behöver du fröken bitter absolut inte läsa här :)



Och du orkar ju sannerligen störa dig på det jag skriver eftersom du känner ett behov av att kommentera.



Puss!

2010-05-26 @ 19:29:57
URL: http://talihinasky.blogg.se/
Postat av: Anonym

förstår det, jag var bara på dåligt humör, sorry!

2010-05-26 @ 19:58:04
Postat av: Cassandra

Nu vet inte jag vad du har i tuttarna, men min mamma har koksalt och hon var gravid och ammade min yngsta syster (visserligen inte så länge). Men det hände inget med dom :)

2010-05-26 @ 22:40:18


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback